25 June 2011

Project Zolder

Vandaag wat verder gewerkt aan de zolder.

Aangezien we vandaag normaal gaan gedaan hebben met de houtskelet zijn we eerst naar de gamma geweest achter 20 platen Gyproc, 260 x 60 dikte 12,5 (Gamma omdat er een korting van 20% was).

Wij zijn dus klaar geraakt met het skelet, ik zal later wat foto's online zetten. En morgen gaan we verder met langs 1 kant Gyproc zetten. Om dan volgende week de bekabeling en isolatie te plaatsen.

Nu ben ik aan zoeken naar de juist isolatie en het bekabelingsplan aan het maken om te weten wat ik tegen volgend week moet hebben om verder te kunnen doen.

Isolatie opties zijn trouwens:
1. Rockwoll BouwPlaat 221 Dikte 75mm R 2,2 Euro-Brandklasse A1
2. Isover Unipan Dikte 80mm R2,25 (Alleen op de nl site gevonden)
3. Isover Sonepanel Dikte 75mm R2,00 Euro-Brandklasse A1
4. Knauf RS45 Dikte 80mm R2,25 Euro-Brandklasse A1

Straks ga ik hiervan prijzen en locaties waar ik het kan kopen zoeken.

No comments: